sobota, 13 lutego 2016

Stylizacja Walentynkowa :)

Hej dziewczyny dzisiaj pokaże wam moje 3 propozycje stylizacji Walentynkowych :)
Oraz propozycje paznokci ;)
Mam nadzieje, że znajdzie się tu coś dla każdej z was


Pierwsza propozycja to sukienka  w kolorze pudrowy róż
Jej krój jest dość prosty, i to właśnie w niej uwielbiam :)
Dostałam ja w prezencie więc nie wiem skąd jest. 


Następna stylizacja to body z New Yorker (cena ok. 55 zł),
Są one koronkowe i również w kolorze pudrowy róż, świetna alternatywa dla zwykłej koszulki :)
Na dole znajdują się spodnie Wrangler w kolorze jasnego jeansu
 ( moje kosztowały 65zł zamawiane na allegro ).
Są bardzo wygodne i warte polecenia :)


Tutaj do stylizacji wyżej dodałam skórzana kurtkę (Ramoneskę) ( F&F cena ok.65zł)
I czarne szpilki, lakierowane. 


Ostatnia już propozycja zwraca się do singielek, które nie zamierzają szczególnie obchodzić walentynek ;) 
Kurtka ma skórzane rękawy ( New Yorker, ale została kupiona ok, 2 lata temu ) 
Koszulka ( Tommy Hilfiger)
Dresy w kolorze ciemny szary są bardzo wygodne z resztą jak to dresy :) ( Sinsay cena ok. 40zł )


 

A to moja propozycja paznokci :)
Są one w kolorze beżowym, z częścią serduszka na jednym.
Pomalowane matowym lakierem nawierzchniowym:)

 

Beżowy lakier z Golden Rose ( nr. 52) 


Różowy lakier FM ( kolor Warm Coral )


Oraz lakier nawierzchniowy również FM ( Matte Effect )

 
 Mam nadzieję, że post wam się spodobał i komuś pomogłam :)
Opracowanie Jess
See you next post
~Jess & Vicky 

23 komentarze:

  1. Fajne propozycje dla każdego!:) Ładnie prezentujesz się we wszystkim:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej ;)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy i oczywiście zapraszamy :)
    Na pewno wpadniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Ta na sportowo najbardziej mi się podoba ;)


    kamciaoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka na początku :* masz ładne paznokcie <3 obserwuje
    http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia świetna :D podoba mi się taki luźny look ;)
    obserwujemy?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. supi post i blog:) obs za obs? ja juz obserwuje:)

    kllaudus.blogspot.com milo by bylo jak bys mnie zaobserwowala

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post! Mi najbardziej przypadła do gustu stylizacja z ramoneską :)

    Dzięki za obserwację i ja również ją zostawiam tutaj :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zdjęcia są niewyraźne :c i mogłabyś je obrobić i dodać np. bilans kolorów :)
    Zapraszam do mnie
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/
    Ps. również do pasta walentynkowego miałam balony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Zdjęcia są już przerabione a słaba jakość wynika z robienia zdjęć telefonem. Przykro nam z tego powodu ale narazie niestety tak będzie dopóki nie zaopatrzymy się w aparat. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Super pomysł na paznokcie! Bardzo ładna pierwsza sukienka!
    Zapraszam do obserwacji:
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja dla mnie :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! Great Outfit dear ^^ love your style~

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń