piątek, 29 stycznia 2016

Zakolanówki *_*

Hejka, Hej Dzisiaj będziecie mogły poczytać o zakolanówkach...
Osobiście je uwielbiam według mnie  nadają takiego smaczku oraz  charakteru stylizacjom.

Do czego je nosić ???

 No więc tak możecie je założyć m.i do:
* Spódniczek tych obcisłych oraz rozkloszowanych (tak ja najczęściej noszę)



* Spodenki te z wysokim stanek czy też te z normalnym

Gdzie, kiedy, na jaką okazję ?

No więc tak wiadomo ze nie wypada ich założyć na jakąś większą uroczystość no więc GDZIE ?
Ja zakładam je wtedy gdy chcę poprawić sobie humor Dlaczego?
Uwielbiam je nosić, zawsze wprawiają mnie w lepszy nastrój. Czuję się wtedy wyjątkowo gdyż wiem ze mało kto odważyłby się coś takiego ubrać .

Gdzie można je dostać ??

Ja swoje kupiłam w NEW YORKER jakościowo no nie ma szału ale i tak są moją największą miłością :*


Podsumowując :

Dziewczyny jak chcecie poczuć się inne wyjątkowe lub po prostu poprawić sobie humor to zakolanówki są stworzone dla was :)

Mam wielką nadzieję że mój post spodobał wam się  :)

Opracowanie Jess :*


See you next post
~Jess & Vicky













2 komentarze: